Finance

Angelique vertelt je over haar dagelijkse werkzaamheden

Op de afdeling Finance houden we ons bezig met de debiteuren- en crediteurenadministratie. Twee woorden die vaak in één zin worden genoemd, maar toch heel verschillend zijn binnen de organisatie. 

Zit je aan de crediteurenkant, dan ben je voornamelijk bezig met de leveranciersfacturen. Vanaf het moment van binnenkomst, de registratie en verwerking in de boekhouding, tot aan de betaling van de factuur. Je controleert inkomende facturen goed en zorgt ervoor dat alles op tijd betaald wordt. Je zet facturen door naar de tekenbevoegde afdelingshoofden en boekt ze na goedkeuring in. Dit werk vergt veel precisie. 

Zit je aan de debiteurenkant, dan ben je verantwoordelijk voor het versturen van facturen naar debiteuren en de administratie hiervan. Hierbij hoort ook het maken en versturen van aanmaningen. Je staat telefonisch in contact met klanten wanneer er sprake is van achterstallige betalingen. Je zet je actief in om te voorkomen dat facturen buiten de afgesproken termijn betaald worden. Signaleer je een afwijking, dan analyseer je dit en ga je op zoek naar een passende oplossing. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het aanmaken van nieuwe klanten. 

Kortom: geen dag is bij ons hetzelfde!

www.werkenbijgimeg.nl gebruikt cookies om de website te verbeteren en te analyseren, voor social media en om ervoor te zorgen dat je relevante advertenties te zien krijgt. Als je meer wilt weten over deze cookies, klik dan hier voor ons cookie beleid. Bij akkoord geef je www.werkenbijgimeg.nl toestemming voor het gebruik van cookies op onze website.
 Cookies NIET accepteren