Marketing

Jordy neemt je mee op de marketingafdeling

Op de marketingafdeling houden we ons bezig met de visuele impact van onze merken, zowel off- als online. We zetten ideeën en concepten om in de beste designs. Denk hierbij aan de verpakkingen voor onze producten, advertenties, magazines, instore promotiematerialen, banner campagnes, nieuwsbrieven maar ook onze beursstands en consumentenwebsites.

Van A-tot-Z vormgeven

Gimeg, Mestic, Travellife, Cosi en Livn behoren tot onze eigen merken en deze geven we dan ook van A-tot-Z vorm. Elk merk heeft een eigen strategie met een missie, visie en merkwaarden. Waar staat het merk voor? Wie is de doelgroep en wat zijn de doelen van het merk? De marketingafdeling sluit aan bij het (door)ontwikkelen van een merkidentiteit. Ook wel de visuele uitstraling in de breedste zin van het woord. Denk aan een logo (superheld van het merk), typografie, kleur, visuals, tone of voice en design system. 

Met de afdeling Productmanagement ontwikkelen we alle visuele uitingen binnen de brand guidelines zoals verpakkingen en magazines, maar ook instore promotiematerialen. Als alle merkuitingen klaar zijn, starten we in opdracht van (en in samenwerking met) afdeling E-commerce aan het in de markt brengen van deze producten en het updaten van onze B2B én B2C websites. 

Al met al; de marketingafdeling zit nóóit stil. 

www.werkenbijgimeg.nl gebruikt cookies om de website te verbeteren en te analyseren, voor social media en om ervoor te zorgen dat je relevante advertenties te zien krijgt. Als je meer wilt weten over deze cookies, klik dan hier voor ons cookie beleid. Bij akkoord geef je www.werkenbijgimeg.nl toestemming voor het gebruik van cookies op onze website.
 Cookies NIET accepteren